У листопаді місяці практичним психологом було проведено тренінгове заняття для педагогічного колективу на тему ” БУДЬМО ЗДОРОВІ або ПРОФІЛАКТИКА ЕМОЦІЙНОГО ТА ПРОФЕСІЙНОГО ВИГОРАННЯ ПЕДАГОГА” з метою підвищення їхньої обізнаності про особливості емоційного та професійного вигорання, а також оволодіння навичками та вміннями щодо його профілактики.
У ході заняття учасники продовжували ознайомлюватись з поняттям емоційного та професійного вигорання, його ознаками, причинами та наслідками. Вони також дізналися про способи профілактики вигорання, зокрема:
- Самопізнання та усвідомлення своїх потреб і бажань:
- Дотримання режиму дня та здорового способу життя:
- Достатня кількість відпочинку та відновлення:
- Вміння налагоджувати стосунки з учнями, колегами та батьками:
- Залучення до професійної діяльності, яка приносить задоволення.
Учасники тренінгового заняття активно брали участь у обговоренні проблем, пов’язаних з емоційним та професійним вигоранням, ділилися власним досвідом та враженнями.
На основі проведеного заняття можна зробити наступні висновки:
- Тема емоційного та професійного вигорання є актуальною для педагогічних працівників, оскільки пов’язана з їхнім здоров’ям та професійною діяльністю.
- Учасники тренінгу оволоділи базовими знаннями та навичками щодо профілактики вигорання.
- Заняття сприяло підвищенню обізнаності педагогічних працівників про проблему вигорання та можливі способи її вирішення.
Ольга Вікторівна запропонувала проводити такі тренінги для педагогічних працівників регулярно, оскільки вони дозволяють підтримувати у них високий рівень емоційного та професійного здоров’я.
Завдання для подальшої роботи:
Розробити план дій щодо профілактики емоційного та професійного вигорання для педагогічних працівників закладу освіти.
Розробити інформаційні матеріали для педагогічних працівників про емоційне та професійне вигорання.
Рекомендації учасникам тренінгу:
Застосовуйте набуті знання та навички у своїй професійній діяльності.
Пам’ятайте, що ваше здоров’я та професійне довголіття залежить від вас самих.