Понеділок
№ | Предмет | Зміст роботи | Синхронне навчання (платформа) | Асинхронне навчання | Час роботи |
1 | Укр.мова | Дієвідмінювання дієслів теперішнього і майбутнього часу.Опрацювати &8 виконати вправу84 | https://www.y outube.co m/watch?v=q0-F1mkr6Xc |
8:30-9:15 | |
2 | Фізкультура | Засоби розвитку сили, гнучкості та методи контролю. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Перетягування канату. Стрибки на скакалці. Акробатика: стійка на долонях з опорою на стіну. Біг у повільному темпі. | 9:25-10:10 | ||
3 | Зарубіжна література | Вальтер Скотт – засновник історичного роману. “Айвенго”. Опрацювати матеріал підручника ст. 66 – 70. Знати біографію В.Скотта та теорію літератури. Прочитати “Айвенго”. | https://vseosvit a.ua/library /prezentacia-valter-skott-58053.html |
10:25-11:10 | |
4 | Англ.мова | Опрацювати ст.55, впр.4 дати відповіді на питання у робочому зошиті, впр. 5 читати та перекладати, незнайомі слова виписати до словника та вивчити. | 11:25-12:10 | ||
5 | Фізика | Розв’язування графічних задач. Посилання на тестову роботу https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6916305 Код доступу 6916305 | 12:25-13:10 | ||
6 | Біологія | Молюски,особливості будови, сереонпособу життя. Лабораторне дослідження будови черепашки (мушлі) черевоногих та двостулкових молюсків. | https://www.y outube.c om/watch?v=oMKh_1f3N90 |
13:20-14:05 | |
7 | Географія | §-11 Географічне положення. Дослідження та освоєння материка. |
Вівторок
№ | Предмет | Зміст роботи | Синхронне навчання (платформа) | Асинхронне навчання | Час роботи |
1 | 8:30-9:15 | ||||
2 | 9:25-10:10 | ||||
3 | 10:25-11:10 | ||||
4 | 11:25-12:10 | ||||
5 | 12:25-13:10 | ||||
6 | 13:20-14:05 |
Середа
№ | Предмет | Зміст роботи | Синхронне навчання (платформа) | Асинхронне навчання | Час роботи |
1 | 8:30-9:15 | ||||
2 | 9:25-10:10 | ||||
3 | 10:25-11:10 | ||||
4 | 11:25-12:10 | ||||
5 | 12:25-13:10 | ||||
6 | 13:20-14:05 |
Четвер
№ | Предмет | Зміст роботи | Синхронне навчання (платформа) | Асинхронне навчання | Час роботи |
1 | 8:30-9:15 | ||||
2 | 9:25-10:10 | ||||
3 | 10:25-11:10 | ||||
4 | 11:25-12:10 | ||||
5 | 12:25-13:10 | ||||
6 | 13:20-14:05 |
П’ятниця
№ | Предмет | Зміст роботи | Синхронне навчання (платформа) | Асинхронне навчання | Час роботи |
1 | 8:30-9:15 | ||||
2 | 9:25-10:10 | ||||
3 | 10:25-11:10 | ||||
4 | 11:25-12:10 | ||||
5 | 12:25-13:10 | ||||
6 | 13:20-14:05 |