Понеділок
№ | Предмет | Зміст роботи | Синхронне навчання (платформа) | Асинхронне навчання | Час роботи |
1 | Фізика | 8:30-9:15 | |||
2 | Географія | §-11 Тема. Формування території України | https://www .youtube .com/watch?v=Qfd7-oLattc |
9:25-10:10 | |
3 | Укр.мова | Тема:Присудок як головний член речення.Простий і складений (дієслівний та іменний) присудки, способи їх вираження.Інструкція до опрацювання теми: оскільки тема дуже важлива для подальшого вивчення синтаксису і об”ємна, детально опрацюйте матеріал пар.6 і зробіть конспект у робочому зошиті, попередньо вивчивши ВСІ правила зі стор.34-35. | 10:25-11:10 | ||
4 | Зарубіжна література | Давньогрецький театр, його характерні особливості та роль в античному суспільстві. Есхіл “Прометей закутий”. Опрацювати матеріал підручника ст. 88 – 97. Прочитати “Прометей закутий”, виконати завдання ст. 103 – 104. | https://naurok.co m.ua/prezentaciya-do-uroku-zarubizhno-literaturi-na-temu-eshil-prometey-zakutiy-analiz-tvoru-40575.html |
11:25-12:10 | |
5 | Біологія | Дихальні рухи. Нейрогуморальна регуляція дихальних рухів | https://www.yo utube.co m/watch?v=Pp12TYb3bHE |
12:25-13:10 | |
6 | Інформатика І група | Набір тексту. Набрати текст з додатку | https://docs.go ogle.com/do cument/d/1Tkr4uf gG9r6bb2t57_08 Pu5169 83&rtpof =true&sd=true |
13:20-14:05 | |
7 | Інформатика І група | Пошук та заміна фрагментів тексту. Опрацювати пар. 3.1 |
Вівторок
№ | Предмет | Зміст роботи | Синхронне навчання (платформа) | Асинхронне навчання | Час роботи |
1 | 8:30-9:15 | ||||
2 | 9:25-10:10 | ||||
3 | 10:25-11:10 | ||||
4 | 11:25-12:10 | ||||
5 | 12:25-13:10 | ||||
6 | 13:20-14:05 |
Середа
№ | Предмет | Зміст роботи | Синхронне навчання (платформа) | Асинхронне навчання | Час роботи |
1 | 8:30-9:15 | ||||
2 | 9:25-10:10 | ||||
3 | 10:25-11:10 | ||||
4 | 11:25-12:10 | ||||
5 | 12:25-13:10 | ||||
6 | 13:20-14:05 |
Четвер
№ | Предмет | Зміст роботи | Синхронне навчання (платформа) | Асинхронне навчання | Час роботи |
1 | 8:30-9:15 | ||||
2 | 9:25-10:10 | ||||
3 | 10:25-11:10 | ||||
4 | 11:25-12:10 | ||||
5 | 12:25-13:10 | ||||
6 | 13:20-14:05 |
П’ятниця
№ | Предмет | Зміст роботи | Синхронне навчання (платформа) | Асинхронне навчання | Час роботи |
1 | 8:30-9:15 | ||||
2 | 9:25-10:10 | ||||
3 | 10:25-11:10 | ||||
4 | 11:25-12:10 | ||||
5 | 12:25-13:10 | ||||
6 | 13:20-14:05 |