ПЛАН
БАТЬКІВСЬКОГО ВСЕОБУЧУ НА 2022-2023 НАВЧАЛЬНИЙ РІК
ПІДГОРОДНЯНСЬКОЇ ГІМНАЗІЇ
| Клас | Дата проведення | Тематика батьківського всеобучу | 
| 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 1 класи | 
 
 
 
 
 Вересень | І Батьківський всеобуч: – про правила поведінки здобувача освіти в Підгороднянській гімназії; – про порядок подання та розгляду (з дотриманням конфіденційності) заяв про випадки булінгу (цькування); – про порядок реагування на доведені випадки булінгу (цькування) та відповідальність осіб, причетних до булінгу(цькування); – про запобігання будь-яких форм насилля над дітьми або загрозу його вчинення. Поради батькам першокласників. Адаптація дитини до школи. Особливості освітніх програм. Запобігання травматизму в школі та в позаурочний час. Безпека дорожнього руху. Протипожежна безпека. | 
| Листопад | Раціональний розподіл часу першокласника. Безпека дитини в інтернеті | |
| Лютий | Емоції позитивні та негативні. Запобігання жорстокому поводженню з дітьми. | |
| Квітень | Підсумки навчального року та орієнтири розвитку дитини. Співпраця батьківської громади та закладу освіти у формуванні суспільно активної особистості | 
| 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 2 класи | 
 
 
 
 
 
 Вересень | І Батьківський всеобуч: – про правила поведінки здобувача освіти в Підгороднянській гімназії; – про порядок подання та розгляду (з дотриманням конфіденційності) заяв про випадки булінгу (цькування); – про порядок реагування на доведені випадки булінгу (цькування) та відповідальність осіб, причетних до булінгу(цькування); – про запобігання будь-яких форм насилля над дітьми або загрозу його вчинення. Вікові особливості дітей молодшого шкільного віку. Заохочення дітей до навчання. Запобігання травматизму в школі та в позаурочний час. Безпека дорожнього руху | 
| 
 Листопад | Здоров’я дитини, фізичний розвиток молодшого школяра. Важлива роль сім’ї у попередженні шкідливих звичок дітей. Що потрібно робити, щоб родинне вогнище не згасало? | |
| Лютий | Наші сімейні традиції: роль традицій та звичаїв у вихованні дитини. Родинне дерево. Трудове та екологічне виховання дитини в сім’ї. Обов’язки дитини в сім’ї. | |
| Квітень | Корисне і шкідливе в кіберпросторі. Підсумки навчального року та орієнтири розвитку дитини. Запобігання дитячому травматизму під час літніх канікул. | |
| 
 
 
 
 
 3 класи | 
 
 
 
 
 Вересень | І Батьківський всеобуч: – про правила поведінки здобувача освіти в Підгороднянській гімназії; – про порядок подання та розгляду (з дотриманням конфіденційності) заяв про випадки булінгу (цькування); – про порядок реагування на доведені випадки булінгу (цькування) та відповідальність осіб, причетних до булінгу(цькування); – про запобігання будь-яких форм насилля над дітьми або загрозу його вчинення. Позитивний та негативний вплив засобів масової інформації на розвиток та здоров’я | 
| молодших школярів. Запобігання травматизму в школі та в позаурочний час. | ||
| Листопад | Вплив сім’ї на успішне навчання. Виховання самостійності та відповідальності. | |
| 
 Лютий | Права дитини. Дотримання їх у сім’ї. Неприпустимість булінгу дитини. Умови успішного виховання в сім’ї: єдність вимог дорослих до дітей, атмосфера злагоди і довіри. | |
| 
 Квітень | Виховання чуйності і доброти. Безпечний інтернет. Підсумки навчального року та орієнтири розвитку дитини. Організація літнього відпочинку дітей. Запобігання дитячому травматизму під час літніх канікул. | |
| 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 4 класи | 
 
 
 
 
 Вересень | І Батьківський всеобуч: – про правила поведінки здобувача освіти в Підгороднянській гімназії; – про порядок подання та розгляду (з дотриманням конфіденційності) заяв про випадки булінгу (цькування); – про порядок реагування на доведені випадки булінгу (цькування) та відповідальність осіб, причетних до булінгу(цькування); – про запобігання будь-яких форм насилля над дітьми або загрозу його вчинення. Спільна діяльність батьків і дітей як спосіб формування морально-етичних цінностей молодших школярів. Запобігання травматизму в школі та в позаурочний час. Безпечна дорога до школи й додому. | 
| Листопад | Світ сімейних захоплень. Роль батьків у профілактиці та запобіганні шкідливих звичок, вживання дітьми наркотиків та куріння. | |
| Лютий | Права дитини. Заохочення і покарання дитини в сім’ї. Дотримання прав дитини у сім’ї. Правове виховання дітей у сім’ї. | |
| Квітень | Виховання у дітей інтересу до книги. Закінчення навчального року. Ознайомлення з нормативною документацією про державну підсумкову | 
| атестацію. Знайомство батьків з умовами проведення державної підсумкової атестації. Організація літнього відпочинку дітей. | ||
| 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 5 класи | 
 
 
 
 
 
 Вересень | І Батьківський всеобуч: – про правила поведінки здобувача освіти в Підгороднянській гімназії; – про порядок подання та розгляду (з дотриманням конфіденційності) заяв про випадки булінгу (цькування); – про порядок реагування на доведені випадки булінгу (цькування) та відповідальність осіб, причетних до булінгу(цькування); – про запобігання будь-яких форм насилля над дітьми або загрозу його вчинення. Особливості навчальної діяльності учнів 5-х класів у зв’язку з переходом від початкової до середньої школи. Адаптація до умов навчання в 5-ому класі. Анкетування батьків. Запобігання травматизму в школі та в позаурочний час. | 
| Листопад | Бесіда  з   батьками  на  правову тематику: «Закон – захист прав дітей». Як зробити інтернет корисним? | |
| 
 Лютий | Виявлення й розвиток творчих здібностей дитини (результати анкетування учнів). Важливість захоплень та хобі в родині. Організація дозвілля в сім’ї, трудове виховання. | |
| 
 Квітень | Конфліктні ситуації, як їх попередити. Мікроклімат та взаємостосунки в сім’ї Організація літнього відпочинку дітей. Запобігання дитячому травматизму під час літніх канікул. | |
| 
 
 
 
 6 класи | 
 
 
 
 Вересень | І Батьківський всеобуч: – про правила поведінки здобувача освіти в Підгороднянській гімназії; – про порядок подання та розгляду (з дотриманням конфіденційності) заяв про випадки булінгу (цькування); – про порядок реагування на доведені випадки булінгу (цькування) та відповідальність осіб, причетних до булінгу(цькування); – про запобігання будь-яких форм насилля над дітьми або загрозу його вчинення. Особливості підліткового віку: як допомогти дитині подолати перехідний | 
| період? Як виховувати в учнів підліткового віку інтерес до набуття знань. Запобігання травматизму в школі та в позаурочний час. | ||
| Листопад | Сфери й специфіка спілкування підлітків. Безпека у соціальних мережах. Формування здорового способу життя. Запобігання шкідливим звичкам у підлітків. | |
| 
 Лютий | Типові помилки у сімейному вихованні: як їм запобігти. Патріотичне виховання дітей у сім’ї, зв’язок поколінь, знайомство з культурою, звичаями і традиціями родини та рідного краю. Спільні екскурсії | |
| 
 Квітень | Позитивний вплив батьківського прикладу. Що в батьках захоплює? Організація літнього відпочинку дітей. Запобігання дитячому травматизму під час літніх канікул | |
| 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 7 класи | 
 
 
 
 
 Вересень | І Батьківський всеобуч: – про правила поведінки здобувача освіти в Підгороднянській гімназії; – про порядок подання та розгляду (з дотриманням конфіденційності) заяв про випадки булінгу (цькування); – про порядок реагування на доведені випадки булінгу (цькування) та відповідальність осіб, причетних до булінгу(цькування); – про запобігання будь-яких форм насилля над дітьми або загрозу його вчинення. Старший підлітковий вік: психологічні та фізіологічні особливості хлопців та дівчат. Статеве виховання підлітків. Запобігання травматизму в школі та в позаурочний час. | 
| Листопад | Педагогіка почуттів і культура їх вираження. Формування культури поведінки дітей. Запобігання булінгу в школі і родині. | |
| Лютий | Духовний світ особистості. Морально- етичні цінності особистості та їх врахування в сучасному сімейному вихованні. Виховання у дітей любові до рідного краю. | |
| Квітень | Проблемні питання виховання дитини середнього шкільного віку. Діти і закон. Організація літнього відпочинку дітей. Запобігання дитячому травматизму під час | 
| літніх канікул | ||
| 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 8 класи | 
 
 
 
 
 Вересень | І Батьківський всеобуч: – про правила поведінки здобувача освіти в Підгороднянській гімназії; – про порядок подання та розгляду (з дотриманням конфіденційності) заяв про випадки булінгу (цькування); – про порядок реагування на доведені випадки булінгу (цькування) та відповідальність осіб, причетних до булінгу(цькування); – про запобігання будь-яких форм насилля над дітьми або загрозу його вчинення. Роль батьків у формуванні всебічно розвинутої особистості, навичок самоосвіти і самовиховання. Анкетування батьків. Запобігання травматизму в школі та в позаурочний час. | 
| 
 Листопад | Виховання у школярів культури здоров’я, мотивації до здорового способу життя. Роль батьків у профілактиці та запобіганні шкідливих звичок, вживання дітьми наркотиків, алкоголю та тютюнових виробів. | |
| Лютий | Закон – захист прав дітей. Запобігання насильству в сім’ї. Кібербулінг – хвороба сучасного суспільства. | |
| Квітень | Школа взаємин: мікроклімат у сім’ї | |
| 
 
 
 
 
 9 класи | 
 
 
 
 
 Вересень | І Батьківський всеобуч: – про правила поведінки здобувача освіти в Підгороднянській гімназії; – про порядок подання та розгляду (з дотриманням конфіденційності) заяв про випадки булінгу (цькування); – про порядок реагування на доведені випадки булінгу (цькування) та відповідальність осіб, причетних до булінгу(цькування); – про запобігання будь-яких форм насилля над дітьми або загрозу його вчинення. Підліток: проблеми виховання дітей в сім’ї. Роль сім’ї у визначенні життєвого шляху підлітка. Запобігання травматизму в школі та в позаурочний час. | 
| 
 Листопад | Виховання свідомого ставлення до свого здоров’я як найвищої соціальної цінності. Організація здорового харчування. Про шкідливі звички і роль батьків в подальшому розвитку стійкої потреби дітей щодо здорового способу життя. | |
| Лютий | Правова відповідальність батьків і неповнолітніх. Поради батькам, якщо дитина зіткнулася з насильством. Етика сімейних стосунків. | |
| 
 Квітень | Ознайомлення з нормативною документацією про державну підсумкову атестацію. Знайомство батьків умовами проведення державної підсумкової атестації. Організація літнього відпочинку дітей. | 
