Адаптація учнів 5-го класу до нових умов навчання. Проблеми наступності у навчанні

     29 жовтня 2024 року в Підгороднянській гімназії відбувся психолого-педагогічний консиліум, присвячений актуальній проблемі адаптації п’ятикласників до нового етапу навчання. Учасники консиліуму – вчителі-предметники, класний керівник, вчитель початкових класів та заступник директора з навчально-виховної роботи – обговорили основні труднощі, з якими стикаються учні при переході з початкової школи в основну, та визначили шляхи їх подолання.

     У ході консиліуму було обговорено актуальні питання адаптації учнів 5-го класу. Вчителі-предметники, класний керівник, вчитель початкових класів та заступник директора з НВР поділилися своїми спостереженнями та пропозиціями. Було детально проаналізовано проблеми, з якими стикаються учні при переході з початкової школи в основну. Визначено основні напрямки подальшої роботи педагогічного колективу, спрямовані на забезпечення плавного і ефективного переходу учнів до нових умов навчання.

     Учасники консиліуму дійшли висновку, що успішна адаптація залежить від взаємодії багатьох факторів: змісту навчальних програм, методів навчання, психологічного клімату в класі та індивідуальних особливостей учнів.

     За підсумками консиліуму учасники розробили комплекс рекомендацій для батьків, вчителів та учнів 5-го класу, спрямованих на успішну адаптацію школярів до нового етапу навчання.