27 серпня 2025 року в гімназії відбулося традиційне серпневе засідання педагогічної ради, на якому було проаналізовано підсумки роботи педагогічного колективу за 2024/2025 навчальний рік та визначено основні завдання на новий 2025/2026 навчальний рік.
На порядку денному було винесено наступні питання:
- Про самооцінювання якості освітньої діяльності школи за 2024/2025 н.р. та завдання педагогічного колективу щодо підвищення якості освітнього процесу у 2025/2026 н.р.
 - Про підготовку діяльності закладу в 2025/2026 н.р., посилення заходів безпеки під час освітнього процесу та визначення форми організації освітнього процесу в умовах правового режиму воєнного стану в Україні.
 - Про затвердження режиму і структури 2025/2026 н.р.
 - Схвалення освітньої програми на 2025/2026 н.р.
 - Про впровадження Державного стандарту базової середньої освіти у 8 класі (в рамках реалізації Концепції НУШ).
 - Забезпечення функціонування державної мови в освітньому процесі гімназії у 2025/2026 н.р.
 - Про затвердження навчальних програм для учнів 5-8 класів НУШ, на основі модельних програм НУШ.
 - Про визначення адаптаційного періоду 5 класу НУШ.
 - Про ведення щоденника спостережень в НУШ 5 клас.
 - Про оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти початкових класів.
 - Про оцінювання учнів 5-8 класів НУШ.
 - Про моніторинг подолання освітніх втрат у воєнний період.
 - Пріоритетні напрями роботи психолога в освітньому процесі гімназії у 2025/2026 н.р.
 - Про психологічну підтримку учасників освітнього процесу в умовах воєнного стану.
 - Про запобігання та протидію булінгу в гімназії.
 - Про організацію освітнього процесу у 2025/2026 н.р. Про навчальну практику та навчальні екскурсії.
 - Обговорення та затвердження річного плану роботи гімназії на 2025/2026 н.р.
 - Про затвердження орієнтовного графіка підвищення кваліфікації учителів закладу освіти та переліку суб’єктів, які надають такі послуги.
 
За результатами роботи педагогічної ради прийнято ряд рішень, які в подальшому визначатимуть головний вектор та розвитку гімназії.








