Канікулярний час для вчителя – час для його професійного розвитку, методичної роботи, самовдосконалення та інших завдань, визначених школою. Це добре розуміють члени методичної спільноти учителів гуманітарного циклу Підгороднянської гімназії Баруздіна Ж.А., Овчінник В.Г., Ткаченко Т.Г., Вашкевич М.О.
Друге (жовтневе) засідання спільноти на тему «Педагогіка партнерства як продуктивна форма взаємодії вчителя та учнів» підпорядковувалось меті мотивувати кожного педагога на особистісний та професійний ріст, на формування партнерських відносин з учнями та колегами, адже педагогіка партнерства є актуальною для всіх рівнів шкільної освіти (а не лише у межах НУШ). Це напрям педагогіки, що об’єднує систему методів і прийомів виховання та навчання на засадах гуманізму та творчого підходу до розвитку особистості. Тому актуальність теми не втрачається у сучасному освітньому процесі.
Форма проведення заходу була визначена як «методичний квест», де учасники засідання вели пошуки шляхів до компромісу чи так званого «партнерства» під час розв’язання педагогічних задач на основі вправ «4 зони» Ю.Б.Гіппенрейтер: «Можна», «Можна, але не завжди», «Можна, лише іноді», «Не можна», продовжували обговорювати проблему, як будувати учителю партнерські відносини з учнями, не применшуючи його ролі (акцент робився на зміні в ролі вчителя – з директивного до партнерського, що потребує від нього нових навичок спілкування та викладання), розробляли рекомендації для вчителів – колег відносно роботи з дітьми в форматі Нової української школи.
Проведений захід ще раз підтвердив, що педагоги – це стійкі, талановиті, креативні та ініціативні особистості, а дух партнерства створює середовище, що робить спільну діяльність учителя й учня комфортною й ефективною.





