Ти як?

“Освітній серіал. “Безбар’єрна грамотність”

https://osvita.diia.gov.ua/courses/barrier-free-literacy 

#тияк
     Доглядати поранених ветеранів — важка місія, яка зазвичай лягає на плечі рідних та близьких. Вони постійно перебувають поруч із ними у лікарнях, центрах реабілітації чи вдома. Вони беруть на себе догляд, фізичну й психологічну підтримку, а ще — купу бюрократичних питань. Водночас виконують хатні справи, виховують дітей і працюють.

     Тривала доглядова праця виснажує фізично й емоційно, тому піклувальники також потребують підтримки. Правозахисний центр для військових та їхніх родин «Принцип» пригадав, де і яку допомогу можуть отримати рідні ветеранів.

Емоції є важливою частиною нашого життя.

     Чим раніше діти навчаться розуміти та керувати своїми емоціями, тим краще. Заняття “Емоції та здоров’я” було корисним та інформативним для учнів 4-го класу. Учні з цікавістю вивчали тему емоцій та дізналися про те, як емоції впливають на їхнє здоров’я. Учні також навчилися кільком стратегіям управління емоціями, які допоможуть їм краще справлятися зі своїми почуттями.

    Діти отримали нові знання та навички, які допоможуть їм краще розуміти себе та інших людей, а також берегти своє емоційне здоров’я. Всі були зацікавлені темою уроку та активно брали участь у всіх його етапах.

     Відзначили, що заняття було пізнавальним, цікавим та корисним.

АРХІВ:
Заняття з емоційного інтелекту може допомогти дітям:

Ідентифікувати та розуміти свої емоції: це включає в себе знання про те, що викликає різні емоції, як вони впливають на їхні думки та поведінку, а також як їх конструктивно виражати.

Розвивати самосвідомість: це знання про свої сильні та слабкі сторони, цінності, мотиви та те, як учні сприймають світ.

Розвивати навички регулювання емоцій: це включає в себе знання про те, як справлятися з гнівом, тривогою та іншими складними емоціями, здоровим способом.

Підвищувати стійкість: це знання про те, як адаптуватися до змін і справлятися з труднощами.

_____________________________________________________________________________________________________________________


Проблема захисту ментального здоров’я надзвичайно загострилася після початку повномасштабної війни Росії проти України. Такі чинники як утрата почуття безпеки, утрата роботи й звичного, комфортного середовища; побутові негаразди; фінансові труднощі; соціальна ізоляція; невпевненість у майбутньому і тривога за рідних та близьких значно підвищують уразливість наших співгромадян до психосоціального стресу, сприяють поширенню психічних розладів, як-от депресія, тривога, постcтресові розлади тощо.

     Психічні розлади позначаються на фізичному здоров’ї людини, часто супроводжуються різного типу залежностями (алкоголізм, наркоманія), спричиняють труднощі соціальної адаптації та інтеграції, позначаються на працездатності людини.

     Це створює серйозні виклики як для держави, так і для суспільства. Підтримка психічного здоров’я людини стала одним з пріоритетних завдань державної політики. Від його розв’язання залежить боєздатність Збройних Сил і резистентність країни загалом при величезних загрозах, у тому числі й самому її існуванню.

     В рамках заходів до Дня ментального здоров`я, у Підгороднянській гімназії проведено ряд заходів, а саме:

для учнів початкових класів проведено психологічні ігри та вправи на створення психологічного комфорту дітей:

  • «Подаруй мені посмішку»;
  • «Назви сусіда лагідно»;
  • «Компліменти»;
  • «Мій настрій»;
  • «Подарунок другу»;
  • «Руханки сили»;
  • Флешмоби;