Школа сьогодні відчуває потребу у вчителеві, який постійно прагне до творчого пошуку, має навички дослідної, експериментальної діяльності, вивчення, узагальнення і впровадження перспективного досвіду, високий рівень інформаційної культури. А педагог, у свою чергу, має вміти інтерпретувати новий зміст освіти у методику навчання і виховання, здійснювати аналіз як власної творчої діяльності, так і педагогічного та учнівського колективів.
На весняних канікулах, коли учні відпочивають, вчителі мають більше часу для підвищення свого професійного рівня.
29 березня відбулося засідання методичного об’єднання вчителів початкових класів за темою «Сучасні онлайн – ресурси в роботі вчителів початкових класів в умовах дистанційного навчання».
Вчитель Кривуля Наталя Василівна підготувала для колег педагогічний дайджест «Удосконалення дистанційного уроку та впровадження інноваційних технологій в навчально-виховний процес»
Цікаво представили на аукціоні методичних ідей сервіс «WORDWALL» для інтерактивної взаємодії на синхронному дистанційному уроці Марина Сергіївна Бачинська та використання онлайн тестування здобувачів освіти за допомогою ресурсу «На урок» Ігор Станіславович Аркуша.
Зоя Іванівна Олійник з досвіду роботи поділилась, що мультимедійні презентації, які супроводжуються зображеннями чи анімаціями, є візуально привабливішими, ніж звичайний текст, вони можуть підтримувати потрібний емоційний настрій, що полегшує сприйняття та запам’ятовування матеріалу першокласниками під час дистанційного навчання.
На засіданні педагогічної майстерні вчителів природничо-математичного циклу з презентаційним меседжем «Формування інформаційно – комунікаційної компетентності учнів на уроках географії» виступила вчитель географії Торган-Сінченко Тетяна Михайлівна. Вчитель фізики Красуцька Ольга Леонтіївна поділилась досвідом роботи на тему: «Організація дослідницької діяльності учнів на уроках фізики». Майстер-клас на тему: «Інтерактивні технології навчання, сучасні сервіси» провела вчитель інформатики Панченко Світлана Володимирівна. Досвідом роботи поділилась вчитель основ здоров’я Попик Ніна Вікторівна. Засідання пройшло цікаво та пізнавально.
Тетяна Григорівна Ткаченко, керівник шкільного МО учителів суспільно-гуманітарного циклу, на третьому засіданні, темою якого є «Реалізація наскрізних змістових ліній на уроках суспільно-гуманітарного циклу», ознайомила присутніх із можливостями предметів у формуванні ключових компетентностей, звернула увагу на вимоги щодо вибору методів навчання і їх комплексного поєднання на сучасному уроці. Далі учителі долучилися до обговорення інструментів розвитку та оцінювання наскрізних умінь в освітньому процесі НУШ та виробили методичні рекомендації щодо реалізації наскрізних змістових ліній на уроках суспільно-гуманітарних дисциплін.